.3300 Eger, Zalár u. 1-3.
.evatzrt@evatzrt.hu

Cégfilozófia

Az EVAT Zrt. Eger Város Önkormányzatának többségi tulajdonával alapított társaság, amely az átvett feladatok mellett

  • Saját arculattal rendelkező,
  • Sok lábon álló,
  • Tevékenységeinek sokszínűségében egyre bővülő, megújuló, korszerűsödő,
  • Az érdekelt felei valós és látens igényeit folyamatosan emelkedő, magas színvonalon kielégítő, ugyanakkor
  • A költségeivel racionálisan gazdálkodó, többletértéket előállító gazdálkodó szervezetként kíván hosszútávon jelen lenni a régióban.
    E küldetés teljesítése érdekében a felső vezetés elkötelezett a minőségi szolgáltatás és folyamatos fejlesztés iránt, amely folyamatba - e CÉGFILOZÓFIA tudatosításával - a Társaság valamennyi alkalmazottját be kívánja vonni, és elkötelezetté kívánja tenni.

A vevőközpontúságot (érdekelt felek), mint sikertényezőt a legfontosabb faktornak tekintve, az Rt. hosszú távú sikerességét az érdekelt feleknek nyújtott hasznosságot, többletértéket, lelkesedést kiváltó teljesítményben látja, így:

  • A Társaság tulajdonosai, fogyasztói, ügyfelei, munkavállalói és a társadalom elégedettségének növelésére törekszik.
  • Az elvárásoknak megfelelően folyamatosan biztosítja a távhő szolgáltatási igények korszerű és környezetbarát teljesítését, megteremtve ehhez a magas színvonalú szakmai tudást, tőke erőt, technikai hátteret annak érdekében, hogy versenyképes, eredményes, és fogyasztói költséggazdálkodásra is lehetőséget adó távhőszolgáltatás valósuljon meg.
  • A kezelésünkben lévő önkormányzati - és saját tulajdonú lakás - és nem lakás célját szolgáló helyiségeket, távhő termelői és távhő szolgáltatói berendezések a megkötött szerződések szerint, üzembiztosan működtetjük, állagukat folyamatos beruházásokkal megőrizzük, javítjuk, korszerűsítjük.
  • Tevékenységeinkkel összhangban a működés környezetre gyakorolt hatásait a lehető legalacsonyabb szinten tartjuk. A környezet szennyezésének megelőzésére törekszünk.
  • A tudatos fejlődés érdekében rendszeresen, konkrét célokat tűzünk ki magunk elé, megtervezünk a folyamatokat, amelyek megvalósulását nyomon követjük, értékeljük.
  • A folyamatok hatékony működéséhez és a célok eléréséhez szükséges erőforrásokat megtervezzük, és biztosítjuk.
  • Külső-belső információs rendszerünkkel biztosítjuk a különböző szintű döntések meghozatalához szükséges információkat.
  • Beszállítóinkkal, üzletfeleinkkel partnerségre törekszünk, kölcsönösen előnyös kapcsolatokat építünk ki.
  • Munkavállalóink megelégedettségének növelésére törekszünk. Egészséget megőrző -, biztonságos és kulturált munkavégzés feltételeit megteremtjük. Szakmai kultúrájukat, képzettségüket folyamatosan fejlesztjük annak tudatosításával, hogy mindenkinek a maga szintjén folyamatosan értéktöbbletet kell létrehozni.
  • A folyamatainkat kézben tartva, a hiba okokat és hibalehetőségeket folyamatosan feltárjuk, megszüntetjük, törekedve a megelőzésükre.
  • Költségeinket folyamatosan optimalizáljuk, és kiemelt figyelmet fordítunk az eredményes, vagyonvesztés nélküli gazdálkodásra, a társasági vagyon folyamatos gyarapítására, a pénzügyi egyensúly és a fizetőképesség megőrzésére.

A kiépített és bevezetett Integrált Irányítási Rendszerünk /ISO 9001; ISO 14001/ és az Egységes Vállalatirányítási Rendszerünk működtetésétől is azt várjuk, hogy:

  • A Társaság tevékenységeinek, részrendszereinek integrálásához folyamatosan továbbfejleszthető alapot adjon.
  • Menedzsment eszközöket is integrálva vezetői eszköz legyen.
  • Az érdekelt felek elvárásai meghatározottak és ismertek legyenek.
  • A minőségi, környezeti paraméterek eléréséhez, fenntartásához szükséges folyamatok szabályozottak (tevékenységek, felelősök, ellenőrzések), és hatékonyak legyenek (költségtakarékosság javulás, időráfordítás csökkenés, minőségi paraméterjavulás, környezetterhelés csökkentés folyamatos javulás).
  • A rendszer segítse az egyes tevékenységekhez szükséges erőforrások (pénzügyi, infrastrukturális, humán, információ) időbeni meghatározását, biztosítását, és az elkötelezett, megfelelően motivált, képzett emberi erőforrás rendelkezésre állását.
  • Jól működő kommunikációs csatornák (külső - belső) alakuljanak ki és működjenek.
  • Az Zrt. folyamatai, és a Társaság valamennyi szervezete folyamatosan és tervezetten ellenőrzött, fejlesztett legyen a folyamatokba épített ellenőrzések, a kitűzött célok teljesítésének értékelése, a belső auditok, a vezetőségi átvizsgálások, a folyamatos hibajavítás, a helyesbítő és megelőző tevékenységek révén
  • A KIR folyamatos tökéletesítésével készülünk az európai uniós normatívák (EMAS) alkalmazására,
  • Az ügyfeleink, partnereink adatait belső szabályzat alapján, fokozott biztonsági osztályba sorolt módon kezeljük, védjük.
  • Az EVAT Zrt. gondolkodásában, magatartásában a meglévő szolgáltatások, a racionális-, értéktöbbletet előállító gazdálkodás mellett a jövőben előtérbe helyezi az "alapvető kompetenciák"" (készségek + képességek + technológiák) kifejlesztésére való koncentrálást, a piaci résekre fókuszálást, hogy ez által, olyan pozíciókra tegyen szert, amelyek figyelmet, egyediséget, kiemelkedést biztosítanak hosszútávon szűkebb és tágabb régióban is a Társaság számára.
  • A felsővezetőség vezetői tevékenységén, példamutatásán, az irányítási rendszereken keresztül egy olyan belső környezetet kíván teremteni, amely minden alkalmazottat a fenti cégfilozófiai elvek mentén való munkálkodásra motivál.

Fűtőmű

.3300 Eger, Malomárok u. 28.
.36 536-266 Porta
.36 536-280 Ügyfélszolgálat
80 204-979 Hibabejelentés



Kapcsolat

.3300 Eger, Zalár u. 1-3.
.36 511-777  Porta
.36 511-735 Ügyfélszolgálat

Keresés