.3300 Eger, Zalár u. 1-3.
.evatzrt@evatzrt.hu

Ügyfélszolgálat

Nyitvatartás

 

H   8.00 - 14.00 óráig
K   8.00 - 14.00 óráig
Sz   8.00 - 14.00 óráig
Cs   7.00 - 19.00 óráig
P   8.00 - 12.00 óráig

 

 

Elérhetőség

.3300 Eger, Malomárok u. 28.
.36 536-269 Zöld szám: (80) 204-979
.Fax: 36 536-277
.ugyfelszolgalat@evatzrt.hu
.Bódizsné Varga Andrea

 

Ügyfélszolgálati iroda - Fűtőmű

Közszolgáltatással érintett szolgáltatási terület: Eger.

Az EVAT Zrt. Malomárok utcai Fűtőművének irodaépületében működő Ügyfélszolgálati iroda elsődleges feladata a felhasználók, illetve díjfizetők adatainak ill. az ezekben bekövetkezett változások fogadása és rögzítése, a számlákkal kapcsolatban felmerült kérdések, reklamációk tisztázása, valamint kapcsolattartás a felhasználói közösségek képviselőivel: a felhasználói közösségek üzemviteli igényeinek (pl.: fűtés indítás és leállítás, szekunder vezetékhálózat leürítés) fogadása.

Ügytípusok és szükséges dokumentumok

  • adatmódosítás : személyi igazolvány, bejelentő lap*, havi hődíj részlet módosító lap**
  • ingatlan adás-vétel bejelentés : személyi igazolvány, adás-vételi szerződés másolat,
    bejelentő lap*
  • számlaegyeztetés : személyi igazolvány, befizetést igazoló bizonylat

 

Letölthető Dokumentumok

 

Havi hődíj részlet módosító lap Letöltés
Közületi - változás bejelentő lap Letöltés
Lakossági - változás bejelentő lap Letöltés
E-Számla nyilatkozat magánszemélyek részére Letöltés
E-Számla nyilatkozat cégek részére Letöltés

 

Panaszügyek kezelése

A felhasználó/díjfizető távhőszolgáltatással összefüggő panaszát, illetőleg közérdekű bejelentését (továbbiakban: panasz) előterjesztheti:

  • írásban: levélben, faxon, e-mailben vagy az Ügyfélszolgálati Irodában elhelyezett panaszkönyvben
  • szóban: telefonon (Telefonon: 36/536-269, Zöld szám: 80/204-979) vagy személyesen (Ügyfélszolgálati Iroda Eger, Malomárok u. 28.)

A panaszról/bejelentésről jegyzőkönyv kerül felvételre, amennyiben a felhasználó/díjfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges.

A telefonon történt panaszbejelentésről egyedi azonosítóval ellátott hangfelvétel készül a bejelentő tájékoztatása mellett. A hangfelvétel 5 évig megőrzésre kerül, és kérésre díjmentesen a panaszos rendelkezésére áll. 

A telefonon tett szóbeli panasz/ bejelentés minden esetben írásos rögzítésre is kerül, kivéve, ha a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § (3) bekezdésének rendelkezése alapján, a jegyzőkönyv felvételének mellőzésébe a felhasználó/díjfizető beleegyezett.

A távhőszolgáltató a panaszt iktatja, haladéktalanul kivizsgálja és a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 15 munkanapon belül írásban megválaszolja.

Amennyiben a panasz elutasításra kerül, úgy azt a távhőszolgáltató köteles írásban részletesen megindokolni.

A Távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 11. § (3) bekezdésének rendelkezése alapján „a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos és az eljárás alapjául szolgáló panaszt az érintett távhőszolgáltató felé megtette.  

Jogorvoslati fórumok elérhetőségéért 
kattintson ide

Fűtőmű

.3300 Eger, Malomárok u. 28.
.36 536-266
.36 536-277
.futes@evatzrt.hu


JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

Nyomtatás

Kapcsolat

.3300 Eger, Zalár u. 1-3.
.36 511-777
.36 516-017
Nyomtatás