Cégismertető
Az EVAT Zrt. Eger Megyei Jogú Város Önkormányzatának 100%-os tulajdonában álló, több évtizedes tapasztalattal rendelkező gazdasági társaság. Cégcsoportunk a városi közszolgáltatások megbízható szereplője, amely szerteágazó tevékenységeivel meghatározó szerepet tölt be Eger és a régió életében.
Főbb feladataink:
- távhő-szolgáltatás,
- lakás és egyéb ingatlanvagyon kezelési, üzemeltetési, hasznosítási és fejlesztési,
- a város kulturált parkolási feltételeit biztosító parkolók üzemeltetési, fejlesztési, valamint
- speciális, a városüzemeltetés területéhez tartozó szolgáltatási feladatok ellátása.
Emellett speciális, városüzemeltetési feladatokat is ellátunk, mindezeket a társadalmi, szociális és kulturális szempontokat figyelembe véve, a piaci működés keretei között.
Célunk, hogy a hozzánk tartozó önkormányzati és saját tulajdonú lakó- és nem lakáscélú ingatlanokat, távhőrendszereket, szolgáltatásokat megbízhatóan, korszerűen, fenntartható módon működtessük, megőrizve és fejlesztve azok értékét.
Az EVAT Zrt. sok lábon álló, saját arculattal rendelkező, folyamatosan megújuló és bővülő szervezet, amely elkötelezett az ügyfelek, partnerek, munkavállalók és a tulajdonos önkormányzat elégedettségének növelése iránt. Minőségi munkavégzéssel, tudatos fejlesztésekkel, környezetbarát szemlélettel és költséghatékony működéssel biztosítjuk a hosszú távú jelenlétet és értékteremtést Eger városában és tágabb környezetében egyaránt.
A Társaság rövid neve: EVAT Zrt.
Cégjegyzék száma: 10-10-020014
Alapítás időpontja: 1991.augusztus 1.
Zártkörűen működővé alakulás időpontja: 2006.03.23.
A Társaság székhelye: 3300. Eger Zalár J. u. 1-3. sz.
A Társaság telephelye: 3300. Eger Malomárok út 28. sz.; 3300 Eger Törvényház u. 15.
Az EVAT Zrt. tulajdonosa 100%-ban Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata.
Küldetés
Az EVAT Zrt. küldetése, hogy Eger város közszolgáltatási, vagyonkezelési és városüzemeltetési feladatait magas színvonalon, felelősségteljesen és fenntartható módon lássa el. Társaságunk a lakosság, partnereink, tulajdonosaink és munkatársaink érdekeit szem előtt tartva olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek hasznosságot, biztonságot, kényelmet és fejlődést kínálnak.
A hosszú távú sikerességet abban látjuk, hogy minden érdekelt fél számára értéket teremtünk. A távhőszolgáltatás területén célunk a környezetkímélő, gazdaságos és korszerű működés; az ingatlanvagyon kezelésében a biztonságos üzemeltetés és folyamatos állagmegőrzés; a városi parkolásban pedig a kulturált, szabályozott és fejlesztő szemléletű megoldások biztosítása.
Elkötelezettek vagyunk a szakmai kiválóság, a minőség, a környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás mellett. Munkatársaink tudását, készségeit és felelősségvállalását folyamatosan fejlesztjük, ösztönözve őket a kezdeményezésre, együttműködésre és etikus munkavégzésre.
Integrált irányítási rendszerünkkel (ISO 9001, ISO 14001) és egységes vállalatirányítási modellünkkel biztosítjuk, hogy működésünk átlátható, szabályozott és hatékony legyen. A folyamatos fejlesztést nemcsak célként, hanem működésünk szerves részeként kezeljük.
Az EVAT Zrt. jövőorientált gondolkodásával a helyi közösség szolgálatában, a város fejlődéséért dolgozik – stabil alapokon, innovatív szemlélettel, értékalapú működéssel.
Felettes, illetve felügyeleti szervek, jogorvoslati fórumok adatai
Szervezeti felépítés:
A Zrt. kiemelt tevékenységei:
Az EVAT Zrt. tevékenységét divíziók látják el az alábbiak szerint:
- A Távhő divízió feladatkörébe tartozik a távhőszolgáltatás, ezen belül a fűtés és melegvíz szolgáltatás ellátása.
- A Vagyongazdálkodási divízió feladatkörébe tartozik az önkormányzati és saját tulajdonú ingatlanok, valamint egyéb vagyonelemek kezelésével, gazdálkodásával összefüggő feladatok.
A tulajdonos megbízásából, a fizető parkolók-, parkolóházak-, a piaccsarnok üzemeltetése, a Szépasszonyvölgy fenntartási munkái, a város területén a rágcsálómentesítés biztosítása.
Az Agria Vállalkozói Park üzemeltetése, a Servita Udvarház épületegyüttes bérbeadás útján történő hasznosítása, vásárok, rendezvények szervezése, faházak, sátrak bérbeadása, társasházkezelés és életjáradéki szolgáltatás.
- A Gazdasági divízió feladatkörébe tartozik az önkormányzati tulajdonú ingatlanok üzemeltetésével, bevételeivel, kiadásaival kapcsolatos pénzügyi, számviteli elszámolások bonyolítása. A Zrt. és a cégcsoporthoz tartozó szervezetek számára számviteli-, bérszámfejtési-, adó- és járulék ügyviteli szolgáltatás nyújtása.
- Az Igazgatási divízió feladatkörébe tartozik a szervezet működésével kapcsolatos tevékenységek összefogása, a titkársági feladatok és az integrált irányítás koordinációja, a fejlesztési koncepciók meghatározása, az IT rendszerek vagy az IT rendszerekhez bármilyen módon fizikálisan vagy virtuálisan kapcsolódó egyéb szolgáltatások működtetése. A Zrt. és a cégcsoporthoz tartozó szervezetek számára való megfelelés és az adatvédelem felügyelete, az informatikai és számítástechnikai csoport feladatainak koordinálása. A fizető parkolók és a parkolással kapcsolatos fejlesztési lehetőségeinek felmérésében, előkészítésében történő közreműködés, kiemelt tekintettel az informatikai területre. Pályázatfigyelési feladatok ellátása.
- A Rendezvényszervezési Divízió feladatkörébe tartozik az EVAT Zrt. által üzemeltetett, rendezvényhelyszínként szolgáló létesítmények üzemeltetése, a saját és cégcsoportos rendezvények megtartása, megszervezése, valamint a tulajdonos Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata által meghatározott kül- és beltéri rendezvények előkészítése, megszervezése és lebonyolítása. A divízió további feladata a Társaság tulajdonában álló, illetve szerződés alapján általa üzemeltetett ingatlanokban a kereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltató tevékenység ellátása.
A Zrt-nek teljes irányítási rendszere van, olyan állomásokkal, mint az
- ISO 9001 szabvány szerinti tanúsítás (SGS Hungária Kft.)
- ISO 14001 szabvány szerinti tanúsítás (SGS Hungária Kft.)
- Integrált Gazdaságirányítási Rendszer (IGR) Libra6i támogatása mellet 2007. évtől bevezetve.